.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران نیازمند 25 پایگاه امداد جاده‌ای است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مازندران نیازمند 25 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای است که اکنون 14 پایگاه در استان فعال است.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس مهدی ولی‌پور بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نکا بیان داشت: وجود سالانه 20 میلیون مسافر در ایام مختلف سال به مازندران، این استان را به یکی از استان‌های حادثه‌خیز تبدیل کرده است.

وی اظهار کرد: ایران جزء 10 کشور بلاخیز دنیا است و استان مازندارن نیز به دلیل قرارگرفتن در بین کوه، جنگل و دریا و ایجاد فضای مناسب تفریحی و گردشگری از جمله استان‌های با خطرپذیری بالاست.

به گفته ولی‌پور، فضای انبار پشتیبانی نیز یکی از ضرورت‌های مهم ما در بخش امداد جاده‌ای است که اکنون 4 هزار و 500 متر مربع انبار جاده‌ای در مازندارن مهیاست و در مجموع نیازمند 13 هزار متر فضای انبار پشتیبانی امدادی هستیم.

وی بیان داشت: مازندران در حال حاضر دارای 14 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب در تمام محورهای مواصلاتی و خطرآفرین امداد جاده‌ای داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به تجهیز ناوگان حمل و نقل هلال احمر استان و شهرستان خاطرنشان کرد: در پایان سال 90 با حمایت رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار به مازندران اختصاص یافت که 10 دستگاه خودرو مجهز امداد و نجات  از این محل خریداری شد.

ولی‌پور ادامه داد: ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، فراهم کردن فضا برای انبار امدادی، مجهز کردن ناوهای امدادرسانی و آموزش از جمله برنامه‌های مهم ما در هلال احمر است که امیدواریم با کمک مسئولان محقق شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران نیز بیان داشت: جمعیت هلال احمر از جذابیت فراوانی برای جوانان برخوردار است و بعد از بسیج که مولود انقلاب است، هلال احمر دومین دستگاه در جذب جوانان است.

ولی‌الله فرزانه گفت: آموزش در امر امدادرسانی از اولویت‌های مهم است که در این نهاد به‌درستی انجام می‌شود و باید تلاش شود تا جمعیت بیشتری از جامعه را به آموزش‌های امدادی ترغیب کنیم.

فرماندار نکا نیز امدادرسانی را از وظایف مهم و خطیری دانست که هر امدادگر با نجات یک هم نوع روبروست.

رضا آزادی کناری گفت: شهرستان نکا از نظر خودرو و تجهیزات امدادی مشکلی ندارد ولی باید برای ساخت ساختمان هلال احمر تلاش شود.

وی ادامه داد: آمادگی داریم زمینی را برای امر انبار امدادی در اختیار هلال احمر قرار دهیم تا در اسرع وقت این انبار امدادی در نکا ساخته شود.

به گزارش فارس، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نکا در زمینی به مساحت 548 متر مربع از سوی خیر نکایی " مجید لطیفی" مدیرعامل شرکت فولاد ماشین نکا و با هزینه ایشان ساخته می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.